Gerak Gempur, PMR 2012

Photobucket

Bismillahirahmanirrahim.

Hi :') *breath deeply* okayy, terlalu lalu lama aku tak update blog ni. Hmm, rindu? Of course. Kadang kadang, bukak je blog, tapi tak tau nak post apa. Weird. Last post bulan berapa tah. Dah lama sngat tak post. Hahah. Bila tengok blog orang lain lawa, tahu pulak aku jealous. Sekarang dah tak mcm dulu ;'| Dulu, rajin je nak post. Klau tak post, naik gila. mesti nak post jugak. dulu, rajin nak edit blog nie. mesti ada je yg berubah. dulu, bnyak tuto aku ada. Sekarang, bukak blog hmm, buruk nya blog niee, hahah. semua tutorial tah pegi mana. haihh.

Okay kawan kawan, jadi harini saya rajin nak update blog ^^ hihi :D saya nak cita pasal title saya harini :-P muehee. see that? GERAK GEMPUR, PMR 2012 :O yaa, semalam Jumaat bersamaan 28/09/2012 semua bakal bakal pmr baru sahaja selesai Peperiksaan Gerak Gempur '________' alhamdullilah, lega sngat. tapi, tak berapa lega. hahah. faham tak? just ignore :-P gerak gempur smlam merupakan gerak gempur yg kedua ye. repeat, yang kedua.seriously, im tired. penat nak perah otak. aku baru perasan yg aku penat nak perah otak nie time jawab paper math 1. tak tahu lah asal. lolzzz. ha, cerita pasal paper 1 math, aku jawab macam haremmmmm! guess what, bila tak dpat jwapan je, terus hentam. malas nk kira kira. nmpak tak permainan dia? hahah. entah berapa bnyak aku hentam. mybe berbelas belas jugak kot? O.o nmpak tak betapa serius nya aku jawab paper tu -,-'

dear exam, seriously im tired. hahah. it's not funny. -,- and ya, aku tak sabar nak tnggu pmr. tak sabar nak habis pmr. jujur, trial pnya soalan agak susah berbanding real pmr question. yeke? tu sbab dpat 3A je trial. hahah. next week, mesti ktorang (pmr candidates) kena dera pnya lah. hihiw. it's just left 1 week okay. satu minggu nak buat apa je? nk baca satu buku nota? hehh, dah tak sempat. yg mampu cuma,  buat latihan je lah~ hmmm, act i just too worried in my english and science test :/ terlalu risau. sngat. esp, english. sometimes, aku fed up gila nak fham english ni. im weak :'[ sedih. tak tahu nak buat mcm mana dah. ya Allah, bantu lah hamba Mu ini :< while science pulak, bila buat latihan paper 1, sokmo dapat 31/40 hmmmm.
Tapi!, smalam cikgu science bagi pendorong! cehh xD dia ckap kan, bnyakkan buat latihan for p.1, score 35 ke atas. and for paper 2, score 40. insyaAllah boleh dpat A :') yelah, kita tak tau gred pmr nie mcm mna kan? kejap step-up, kejap step-down #Eh?  Hihihi ^^

sooo, kalau di tanya tentang persediaan saya........ am i ready for pmr exam? hmm :') alhamdullilah hampir 100%  Hihih. cuma 2 subject tu je lah. tadi pagi, blajar BI, tapi setengah jam je, sebab tetibe pening #Eh?
Soo, ptng sikit kita smbung balik ^^ hihiw. then, nak buat latihan sc bnyak bnyakkkkk! yeahh! hahah. semangat tetibe :P lozzz. next week, nak stay. tapi sekali dua je kot. penat lah stay setiap hari. memandangkan, tuisyen sudah pun berakhir, makanya bnyak lah masa saya untuk dating dngan buku :P *swagging* Heheh.

Lastly, doakan kami budak budak nak pmr tahun 2012 yeah? hihi :D insyaAllah 8A's in hands. Ahaksss :* bye, assalamualaikum