Last word.... Eh?

Photobucket

Hi dan salam sejahtera. Hihi. Di saat semua pelajar tingkatan 3 tngah mengulangkaji dan saya pula masih boleh ber-tweet, blogging dan seangkatan dengannya......... #Eh apakah?
Okay, just straight to the point ;-) yeahh, lagi beberapa hari saya bakal mengadapi suatu ujian yang sangat besar. besar yang teramat. penting untuk masa depan saya. penting untuk mencapai cita cita yang saya impikan. penting segala galanya. muahahaha -,-' wth?

9/10/2012 still counting that days :-\ muehee. harini, last words. last post. last tweet, last onl. lepas nie, date dngan paper je. hihiw. k, tak nak cita pasal exam. nak cita pasal apa yng jadi harini :D muehee. okayy, harini kan, hari yang tah lah. susah ditafsir. tak tahu asal, aku bnyak sngat gelak. esp, time balik. harini aku stay. stay dengan ASR saya ;P , twin brothers -Jai/Joi- My? Naim? Ohh, dorang tak stay. My, ada hal kena jaga suami :P k, tak lawak. Naim pulak.... tah lah. so, ya stay with 3 boys. mueheh. at first, mcm awkward jugak lah sbab 3 lelaki kan? tak biasa. tapi, dah lama tu okay lah :P ahh, poyo lah! hahah.

hmm, i study BI *muntahijau* study ke? ehh, of course lah study, reza dngan jai tak :P hahah. jai buat separuh je math. yang reza, hehh takpayah cita lah. mcm mcm 'alasan' dia kasi. 'takboleh blajar lah' 'nk kena ada earphone lah' and so on. tahpapetah? :) hihi. yang joi...dia blajar. cehh xP Balik pkul 3 30. sepanjang nak balik tu, serious tak boleh nak berhenti gelak. aku nie, klau dah benda tu kelakar, berjam jam ar nak tunggu aku okay balik -,-' yg reza dh ckap aku kena sawan. FUCK U :* #Eh tetibe fuck? k, shut up.
kelakar lah jai. kelakar sngat. hahah. ada ke patut, dia ambik USB pnya wayar *eh yeke* time motor nak lalu, dia ikat wayar USB tu dkat blakang motor tu, then apalagi, dia pegang wayar tu, thenn, meme kelakar ah jadi. kaki dah mcm kuda :P laju je. bhahahah. kelakar lah. dia ikut je motor tu. semakin laju motor tu gerak, semakin kelakar kaki jai yee #conclusion .pecah perut aku tngok dia :'D

k, btw harini sekolah aku tak belajar sngat. belajar pun sebelum rehat. yeahh ;) lepas rehat semua murid tingkatan 3 diarahkan untuk susun meja, kerusi di pusat masing masing. ehhh, ehh... pusat? muehee. lozz.
3alhamdullilah, semua berjalan dengan lancar :) penat? takde lah penat sngat. bestt apa :D saya ambik exam dekat kelas........ budak sayaaaa! hihihi :3 kelas 3D + 3C :) Hihihi, mesti ada inspirasi nak jwab exam nnti :P lol -,-' saya dduk tepi skali, tpi tak tepi sngat. Fham? ahah. kawan kawan saya semua hujung. dduk blakang :-( alaaa, tak best. tahu tak? My, dduk jauh, tasha, fareena, nad and the others friend too lah. Hmm :( uhukss.

hmm, mcm pnjang je post kali ni? errr. takpe, last post kan :p Ha! btw, untuk ujian gerak gmpur kali kedua ni, saya baru dpat 2A 3B iguesss? hmm. agama B! serius kau? hmm. Geo B, sej B. what happen? dah perasan pndai sngat ah? Eiiii. *marah* i will do the best for my PMR soon :-) InsyaAllah. Pray for me guys :') ehekksss :* target dlam tngan insyaallah 7A ke atas. Aminn, insyaAllah. For those yng bakal PMR semua, yng baca post nie, semoga kita sma sma berjaya :) okayy. hihihi.
okaylah, takde apa dah nk cita :') berat hati ni nak off. ahaksss :b byeeee :* loveallofyou. heheh ^^



Yeahh ;-) pray for us (PMR CANDIDATES 2012)
Bye ^-^