Last Day ^^

Wednesday- 15.08.2012

Hi and Assalamualaikum :)

Okayy, terlalu lama saya tak post dlam blog nih ;') hihi. Ya, bukan apa, malas nak post je. Haha. Okay then, harini subject saya, title saya, cerita saya is about Last Day :> Yaaa, last daya apa? last day sekolahlah! Hihi. Esok kan nak raya -,-' k tipu. Hmm, harini sekolah ada buat Khatam Al-Quran dalam dewan. Just budak lelaki je yang ambik part. Eh, why perempuan tak ambik part sekali eh? Errrrr :-? Okayy, tak kisah pun~ 

Ya, start story. First, datang sch macam biasa. Belajar pun mcam biasa. Thenn, I got paper exam today *excited face* Agama and science. Alhamdullilah, kedua dua paper okay :) Agama, A ! Tapiiii, science B 
-,-' tapi tapi tapi! It's okayy, sebab target aku for sbject science meme B :3 Eheheh . Alhamdullilah, dah dapat 3A 2B InsyaAllah kalau ada rezeki, Math A :) I'm willing. Ayah cakap kalau dah dpat 4A terus nak apply sch asrama. InsyaAllah :> Hope sngat. -___-. Okay, stop pasal exam punya cita. 

Hmmm, smpai mana tadi? Ohh ya, after break, majlis khatam al-Quran start :) buat dekat dewan yeww~ 
bila dengar orang mengaji pagi tadi kan, tenang je jiwa nie. Ececeh :P tapi serious lahh! Eh? Hahah. Ada saniy. My goddd, dia datang, adik dia? Hampehhh -,-' K, then, lepas habis khatam Quran, ada apatah pulak. Then last skali, semua pelajar SMKBandar Rinching dapat duit raya ye ^^ wink wink. Tahun  nie, duit raya up sikit. Hihi. Dapat RM 200  kot! Swear! tada tipu mehh. muka serius nie :P kaya kan sch saya :P hahah. lepas dpat duit raya, apa lagi, cabut ahh. haha. takde ar, salam kawan kwan dulu, take a picture ^^, mintak maaf zahir batin and so on. esok dah tak jumpa dh. cuti kannnn. eheheh -,-' 

Hmm, apa lagi nak ckap eh? Bnyak sbenarnya. Tapi, tah lah. tetibe stuck? muehe. Ha!, harini kita stay. kita stay dengan kawan kita yang dua orang tuhhh :3 besttt (Y) i'm happy stay with them eventhough my 'budak'  absent today cause he lazy, lazy and lazy? sesedap rasa je aku ckap dia malas. hahah. harini last ar lepak dengan dorang tadi. hihi. mereka sngat comel. awwwww. comel tau ak? aku dengan dia pun takde comel mcam dorang. jealous I geeee :P Btw, semalam best. Best gila. tak tau nak ckap apa. tapi best ar smalam. hahah. sakai kan ayat aku? tak tahu lah nak explain macam mana sbenarnya. sorry. hahah. 

Emmm, okayy, dah tak tau nk cita apa lagi? hahah. Hmm, last words. Saya Siti Khodijah mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua pembaca pembaca blog berhabuk nie :) Thanks for reads my nonsense story, sorry if ada post yang membuatkan korang terasa ke apa ke? Zero-zero eh? Hihihhh. K, nak layan twitter jap. Byeee! Assalamualaikum. 

With Love : Siti Khodijah 
 p/s : Yesterday, took a picture with him. Hihi. Today, we 3 Months :) Syukur :*