Tomorrow :)

Hi and Assalamualaikum :)

Okayy, awak semua apa khabar? Lama tak dengar cita? Hahah. Yaa, setelah berbulan bulan saya tidak menge- post dalam blog ini~ cehhh, fail BM aku!. Okayy guys. Before that, I just wanna thanks to those who still 'stalker' this older, lol blog. Haha. Kutuk blog sendiri. Muehehe. Soo, esok dah start puasa :) 
Sekejap je kan dah nak puasa, lepastu raya. Lepas raya, PMR. Wuuuu~ jangan cita langsung pasal exam nie k. Sensitive !

Hehe. Actually, aku post nie pun dlam keadaan yang nak taknak sahaja :P I dont know why? Maybe, Im a lazy girl? Hahah, dulu boleh ar cita. Rajin je post. Kalau satu hari tak post, naik gila jadinya. But now, sibuk dengan buku, sibuk dengan exam and blablabla~ ayat takboleh bla :P Soo, aku taknak pun cita pasal exam exam nie.Serabut otak aku pikir. Hehe ^^. Nak cita pasal Ramadhan yang,,,,, oh ya! It's 12:00 a.m, sahur sahur. Hahah. Tkde maknanya bangun sahur time time cenggini. Kan? Orang klau nak bangun sahur, bangunlah pukul 5. Baru cunnnn. Baru ikut sunnah Nabi kita :) Nabi Muhammad S.A.W :) Right? Right? Yeahh, gimme 5 dude!

Hmm, tak tau nak tulis apa lagi ooo. Nothing to say act. Uhukkssss. Okaylah, mai dah pening kepala aku nie. Soo, bye :-* Take care. Sorry if entry kali nie membosankan. Takde story nak share, acenggini lah. Hehe. Bye, assalamualaikum :>