Puhh, puhh berhabuk !

Hi and Assalamualaikum :)

Whoaaa, puhh puhh, berhabuk dah blog aku nie. Hehe ;) Okayy, guys, ada tak baca blog nie? Ada tak? K, don't mind :P Much thanks for sesapa yg 'still' baca blog saya nie :D Hihi. And I see, bnyak perubahan dkat blog nie. Firstly, followers aku! It'sssss increase! Hee, suka nya aku~ Lol -,-' Second, blog nie, takpenah berubah pun kan? Header mana aku tukar? Background, font and everything. Okay, ini mencerminkan bahawa aku memang malas :) 

K, taknak cita pnjang. Anda semua sihat? Alhamdullilah :) Me? Sihat ada, taksihat pun ada. Hehe. Dah makan? Kenyang? Errrr~ alhamdullilah. I'm fasting today. *muka baik* Sedar tak sedar, kita sudah pun smpai ke penghujungnya. Ya, cuti mau habis la. Lpas nie kena hadap BUKU, CIKGU, and PAPER EXAM ! Ohh gosh, paper exam nie yang aku malas nak cita nie~ I miss my Friends <3 <3 Tkpe, lusa kita jumpa. (Y)
Budak asrama, kena balik asrama kan? Hehe. 

K guys, I glad to share with you something. Woooo, something? Apakah itu? Hehe, tkde apa pun sbenarnya. Just nak cita pasal Capital R nie. Okayy, tadi serious aku tkde mood. Langsung k! Seperti biasa, aku stalker la, wall FB dia, and I see ada sorang nie post kat dia punya wall yang tertulis 'untunglah bnyak awek sinyu' lebih kurang la? Hehe. K, apa maksud tu capital R? Ramai awek? Cool ha? Dekat situ, mood aku meme start spoil. Dah tkde mood nk jumpa dia esok :p Ya, esok aku nk ambik balik buku teks dripada dia. I guess, esok, lepas ambik buku terus bla. (Y) Thennn, ada lagi. Haritu, mcm biasa ar, stalker lagi wall dia. And I see, a girl, post like this at his wall ya ' IMISSYOUUUUUU, oh aku gedik' blablabla :P K, time tu, agak berasap jugak la. Tapi, afta dia call haritu, lega sket. Hehe. Dia explain pasal budak yang post kat wall dia tu. I'm Good.

Thenn, tadi aku ada usha wall that's girl, okay, she have BLOG! Soooooo, cooooollll :) Aku bukak. Aku baca. Then, I seee, ada satu post nie, it's about AKU SAYANG KAU ? Woot woot. Jantung saya bedebar la wakkk. K, aku baca isi dia. Hmmmmm, aku tkpasti dia cita pasal sapa. Tapi, aku still rasa something wrong with capital R :/ You know what? Aku ragu-2 :'( Apa nieeeeee. Hmmmm :(

Malas ar nak pikirrrrrr. Tolong ar? Tolong arrrrr? K, stay cool Siti Khodijah :) Think it positive. :) Dia saya punya. So pikir positif, positif, dan positif :) :) :) *bnyak tk aku pnya smile* :P 
Thanks Asna Zukrina :* Love youu friends :) 

Kbyeee. Assalamualaikum. Lapar!