I'M BACK :D

Hi and Assalamualaikum :)

K, hampir 3 bulan tak bukak blog. Tak post dlam nie. Rindu? Agak lah. Hahah. Ya, actually, mlas nak update. Hihi. 
Biacalah, budak nak ambek exam, acenggeni le jadinyeww~ 
Harini hari Ahad. Yeahh ;) Esok sekolahh. Homework tak buat lagi neh! Cool aite? 
Balik tuisyen je, terus on lappy. Bukak fbie. Haa, itu baru induww. Hehe. Then bukak tweeta. K, bosan dan bosan. See, blog nie pun dah berhabuk. Entah ada org stalker ke tk. Haha. Lol. Malas betuw aku nak edit blog nie. Nanti-2 jeleww~ 
Hmm, okayy, folio dah hantar. Semuanya. And I feel soooo alloy! So, skunk just nak focus to my exam :) Hihiwww. I thought next week nak stayback. Nak siapkan homework sikit. Klau balik rumah, mace la aku rajin buat benda alah tu. Hehh -,-'

Okay, guyss. I think I have meet my new love :/ Hahaha, kelakar kan? Kan? Kan? 
Dia macam ex saya. I guess :3 Dia baik. Hahaha. Kenapa aku mcm segan je nie? Lol laaahhhh. 
Fer now, aku just jadikan dia kawan je dulu. Not too serious lagi ;/ And, skunk nie, aku ada cita sikit-2 pasal dia dekat my mom. First step tuh. Haha. Hmm, my mom suka dekat ex saya lahh. And me pulak, nak try lupakan dia. Dherrr~ 

Haha, okayy lahh. Tu je nk post nie. Haha, bosan? Mmg ptut bosan. Haha, 
K, mau makan. Byeeee :*