I'm coming home

A s s a l a m u a l a i k u m

425755_348916165148067_100000890588258_1090815_37041827_n_large

Hiiiiii and here we are! We meet again guyss *lap air mata* :'> Rinduuuuu blog ini. Sangat-sangat. Atas permintaan ramai, saya buat lah post baru. Cehhhh, ramai kah? Haha, dah duduk diam, dan baca dengan khusyuk apa yang saya tulis harini. K, ayat aku memang tak boleh bla. I think, lepas nie aku dah takpost kot. Kot okehh ;) Haha, stop nonsense.
Hmm, tadi aku onl Fb and tweet. Tapi kejap je pasal internet laju gilewww! Serious -,-' Hehh. Ohh ya, harini aku tak pegi school. Kasut basah oooo. Kan semalam aku mandi free. Mandi hujan pulak tuh, mana tak free kan? Wehehe. Soo, ibu kata takpyah pegi sekolah. Heee, suka saya tauu.
Hmm, esok petang kena pegi sch pasal ada kerja WADAH. Jyeahh, kite pegi dengan Mysara Zaman :) Kerja ini, berlarutan sehingga lah hari Sabtu, pagi. Pagi okehh. Memang best la kan kalau jalan time pagi-pagi buta. Hee. Aku tak tau nak tulis apa lagi -,-'' Tadi, before nak post banyak sebenarnya nak cita dekat pembaca semua ni. Haihh, otak dah stuck. Lol
Haha. Ehhh jap. Thanks my new followers :D Thanks follow ye awokkk. Kita menghargai awak-2 semua. K, esok ada ujian topikal agama. Nak study studo. Hihi.
Kboiiiii :) Assalamualaikum