Goodbye ;'>

A s s a l a m u a l a i k u m

Quotes,,beautiful,girls,quote,love,quotes-c4e41c4f5f79dfe5afd88e542153d834_h_large

Hi, Malaysia :') Hmm, just finish my work. Alhamdullilah. Eh awak-2 semua pembaca yang saya sayangi :P, insyaAllah harini last saya post. Huhh, harini aku onl pun pasal BB depan mata. Soo, mcam biasa la kan, kalau dah nampak BB, depan mata pulak tu, fikir aku boleh diam? No no no. Harapan leww~ Hihi ^^
Ya, and today aku nak ejas everythinggg! Jyeahh, semuanya, nak tukar background blog nie. Nak private semua dekat FB and everything lah. Hmm, bila fikir fikir balik, tahun nie aku PMR. O,o sapa tak takut. Ada yang sanggup mati sebab PMR okey. Tapi mcam mana pun, kena jugak hadap bulan 10 ;P 
Haha.Tadi tetibe je, terpikir. Sampai bila kau nak jadi cenggini? Asal nmpak BB je, nak bukak.Memang takboleh nak duduk diam betuww~ Hee. Tapi itulah kebenarannya. 
Sudahlah result tahun lepas bukan bagus sngat pun. Hehh -,-' Tahun nie, nak cover semuanya. From form 1-3  bnyak tuww. Geo, Bi, Sc hamprak pun tak sentuh. Nie lah ciri-ciri pelajar cemerlang, gemilang, terbilang 2012 :D Hoho. Sampai bila aku nak disiplin. So, harini nak settle kan semuanyaa! (Y) 
InsyaAllah. Pray for me supaya tak batak sngat dengan BB nie --' Dherrr~
K, apa lagi? Haa, to hafizah hazli, if harini saya sempat edit awak punya blog, saya buat. If tak, saya akan cari masa free untuk edit awak punya blog yeww ;) 
#hembusnafas# mesti aku rindu nak bukak Fb, tweet and much fer this blogga. Haha. Takpe-2 nie pun untuk kebaikan aku jugak kan. Kena belajar disiplin. Yeahh. Lepas nie, klau nampak BB, aku harus, wajib buat bodohhhhhhh. Lol -,-' Kena jugakk. 
Okayy, guyss! Lappy dah panas. Hehe, wa chow dulu ye. 
Assalamualaikum :)