My Exie :'>

A s s a l a m u a l a i k u m

Ohh. Hi there peeps! Dah makan? Sihat? Buat apa tuh? -,-' Okayy, pendahuluan untuk post saya :)

Hmmm, lega sangat-sangat lepas dapat cita semuaaa pasal Dia dekat my momma :'D Sangat lega. 
Aku bebel dari pukul 8 lebih sampek nak dekat pukul 9 mlam -,-' Hee. Macam-macam aku cita pasal dia dekat mak aku. Haha. Muka kena paksa je, mak aku tepek dekat aku doe. Sorry ibu. I'm so so rinduu dekat dia. Terkenang pulak kenangan tahun lepas. xD cehhh! Ayat I tak boleh bla. 

Nasib mak syeww seorang yang memahami. Malam nie, aku rasa macam nak text dia je. Lalala, menggatal sudah. Haha. Semalam text, harini text. Entah-entah dia dah bosan dengan aku --' Hmm. 
Aku nak lupakan dia. Nak jugak!, tapi tak bolehhhh. Betuii che' habaq kat hangpa semua nie. Tak tipuu. 
Haa, aku cita dekat mak aku, dari A untill Z. Daripada mula-mula aku kenal dia, sampai la kitaorang break :(
Soo, what the hal of me. #hembusnafas.

Dekat sch dah lah jarang gila nampak dia. Serious. Errrr~ Okayy, siti watlekk sudah. Jangan kabut-kabut. Haha. Peace guyss ^^. Eh wei, korang Mathematics dah smpai mana belajar? Mestilah baru masuk kan? Kott leww~ Hihi. Dekat tuisyen aku dah nak msuk bab berapa entah. Bab 6 kott. Agaknyeww lew. Bukan bussiness aku pungg~ #bagetbaget 
Haiyaa. 

Ada satu bab nie kan, kan. Bab INDICES. Seriousss weii, pening otak aku dibuatnyeww~ Ting-tong otak aku memahaminye. Haha. Asal dekat tuisyen je, aku faham. Sampai rumah, nahh macam nak pecah je kepala nie. Nak menangis pun ade. K, wa memang touchin'. -,-' Hoho.

Okayy, that's all fer tonight :) Goodnight you allss. Sebelum terlupa, HAPPY BORNDAY ZAMALIAH ZAKI! Dah besarr kau yekk. Haha. Kbyee. 

24490438_large
I miss like this time :''> Walk together-gther with him. Ohhh God !