10/01/2012

A s s a l a m u a l a i k u m

Tumblr_l1rmz1kibn1qa5b3zo1_1280_large

Gambar di atas takde kena mengena langsung dengan entry aku harini -,-' Haha.
Ehh, harini Birthday Ibu iteww laa. Hee. :D 
Ibu, Happy Birthdayyy! 
Semoga panjang umur. #Aminnn
Dimurahkan rezeki, happy selalu, keep smile :)
SAYANGGGG IBUU <333

Haa, nak cita pasal semalam. Actually, banyak nak bebel harini. Hihi. Takpe-2 kita pegi satu-satu k? Tu pun kalau tangan nie rajin menaipnyeww~ Hikhokk
Okehh, semalam kan, aku, ayah and my sis buat suprise to my mom :DDD
Hee. Nasib la time tuh kakak aku nak cakap dengan mak aku. Fuhhh! Take time ;)
Lepas tuh, ayah aku kasi hadiah besarrr. Hoho. Aku pun taktau apa benda dlam tuh. #tapisekarangdahtau 
Hehe. Dengan penuh bangga nya, kitaorang masuk bilik then wishh. Weehuuu. 
Awal sehari kott kitorang wishh. It's sokayy la kan? Hee. 

Next! cita pasal harini. Fuyoooo, bestt gila doe, sch harini. First sebab dapat tngok pelakon. -,-' 
Ehh, kejap-2, aku tak faham dengan diri aku sendiri, why aku excited bila tengok budak tersebut. Hehh. 
Pegi sch, pakai baju sch jugak. Kan? Tapi tapi, aku tetap teruja. Wahahaha :] #nampaksangatsakai. 
Tadi kan, kitaorang ada PMD tau. Tau tak PMD tu hapa? Klau taktau, lu pikir la sendiri. Hee.
Lepas tuh, time akhir-2 masa tu kan, bestt gilew. Haha. 

K, bosan tak baca post aku yang entahpape nie? Aku rasa bosan doe. Haha. Ehh, dah pukul 3 lah. 
Tak perasan pulak. Hewhewhew~
Kbyeee semua. Hihi. 

only she can understand me. Also my dad. Love ya!