GONG XI FA CHAI :))

A s s a l a m u a l a i k u m

Tumblr_ly4tcraslp1r6mwhho1_500_large

Heyy, ho! Lama tak post woo. Haha. Okehh, dah start cuti sekolah kan? Kan? Hihi. GONG XI FA CHAI 
:) by the way.

Soo, cuti nie pegi mana-mana tak? Ohh, okayy. #macamakubolehdengarje~ Jyeahh, me balik kampung. Balik qelate. Winduuu dekat sana. Heee. 
Ohh ya, semalam kan, kite kan, pegi tuisyen -,-' kita datang lambat sikit. Nasib class tak start lagi. Masuk-masuk je kan, kita tengok ramai sngattt yang datang. -,-' 
Sejak bila, class hari Jumaat nie, ramai orang? Maybe kelas ganti kott. Kan? Wehehe. 

K, lepas tuhh, aku duduk dekat sebelah budak yang aku tak kenal. Act, semua orang aku tak kenal :D 
Hehe. Thenn, dorang tego aku. Jyeahh, dorang ckap muka aku tak macam Form 3 :')
Saya form 3 lah awokkk :'D Banyak kali mintak confirm dekat aku. Muehehe. Takpe-takpe. Lekk sudah. 
Lepas tu kan, kan, kita belajar Locus in two dimension. (Y) sangat-sangat. Udoh lew, aku tak pham bab tuh. Hmm, tak delah susah sngat bab tu. Cehhh xDD. Hikhokkk. Haa, semalam hujan lebat kan? Sngat kan? Harini okayy pulak. Haihh. 

Wokeyhh guyss, I gtg now. Thanks for reads btw ;) :*