Lalalala

A s s a l a m u a l a i k u m

Hey-3 aku tak percaya cinta. Aku tak percaya CINTA. -,-' Okayy, aku tengah senget nie. Haha. 
Tau tak tau tak, My Boy kan semalam kan, dia text saya. Saya tersangatlah happy nye pungg ~
Dia cuma text HYE AWAK ;) je. Tapi saya tetap happy. Pasai pa? Pasai kami dah lama tak textt. Lama sangatt. Haha. #Fuyoo aku speak kedah. Hee. Tapi kan, saya tak reply pun mesej dia, sebab saya takde credit. -,-' Saya selalu takde credit. Hari last kitaorang text pun, time tuh aku merajuk dgn dia. Cewahhh ! 
Then, lepas haritu, memang langsung kitaorang tak text. Hehehe. 

Ohh ya, harini Birthday budak nie >http://www.facebook.com/profile.php?id=100000900547127
Happy Birthday sayanggg! Semoga pnjang umur. :))

Emm, apa lagi aku nak bebel. Ahaaa, memandangkan thun depan kita calon PMR 2012,
maybe lah, seminggu sekali je kot online and update this blog. :'>
Tersangat la sedihh kan, tapi nak buat macam mana kan. 
Hihik. Keep smile bebeh ;)
Andd, maybe phone jugak kena rampass. Hehh.
Tolong lah jangan. Please.

Okayy, nak magrib dah kan? Kita outt dulu yeww. Kbyeee followers-2 semua. :)

Tumblr_ln84d6imvx1qa0xpuo1_1280_large
Saya tau gambar di atas nie comel macam saya kan? Ahaha, k aku perasan ! Byeee :)