Tau Tak ?

A s s a l a m u a l a i k u m
Tumblr_lm2crircsd1qcriuao1_500_large

Hello-hello dear readers ;) How are today? Fine ? Okayy, that’s (Y) Whatchu doing? Hikhokk.
Dengan tiba-tiba :

Tau tak. Tahun depan saya Tingkatan 3 2012.

Tau tak, saya merupakan salah seorang bakal PMR 2012 dan saya sangat menakutinya.

Tau tak, next week dah school. Tersangat-2 la taksabar nk jmpa kwan. Hokhokkk. Rinduww~

Tau tak, saya ada byf nama dia Aaron Aziz. Wahh, jelly tak? Jelly la –‘ K tu tipu, Hye Mr. D J

Tau tak, saya tak suka makan durian, cempedak dan juga nangka -,-‘ tpi, saya gila rojak. Hmm, yum-2.

Tau tak, saya suka-suka berkawan. Hai friends.

Tau tak, bila saya sudah besar, saya nk beli Condominium House :D dekat Ampang nye pungg~ #adatak?akutaramjenie. Hee.

Tau tak, antara Justin Bieber and Greyson change, saya suka kedua-dua nya.

Tau tak, saya taksuka pembelot and hipokrit.

Tau tak, cita-cita saya nak jadi 3P. Pensyarah and Pramugari and teetttt (secret) #saya taktinggi mcm mana nk jd Pramugari -,-‘

Tau tak, saya sukaaa kucing. Meow-meow ^^

Tau tak, saya suka menyanyi. Lalalala~ sedap tak? :D

Tau tak, saya suka buat muka annoying. Takpecaye? Tkpe-2 nanti klau rajin, I put that picture okeh?

Tau tak, sejak-sejak saya tak pakai pencuci muka nie, my face selow-selow burn :/ #sengalbetul.

Tau tak, esok 30 DECEMBER 2011 ? Dan, saya tak sabar utk menantinye pun ;D #callfree cewahh.

Tau tak, tau tak, tau tak ________ Hmm, me bored. :} 

Last :
Tau tak, NAMA SAYA SITI KHODIJAH :) dan saya cuma manusia biasa yang tak terlepas dripada dosa. I PROUD TO BE MYSELF ;) don’t you?  
Kbyee. Tamatlah sudah Entry TAU TAK kali nie. Hihuuuu <33