1 DAYS 3 PLACES

A s s a l a m u a l a i k u m
Tumblr_lwkeqvf0k81r1922wo1_500_large
     she's beauty aite ?

Okayy, haritu aku ada post pasal JB kan? Kan? Hihi. Taklama pun kat sana, just 2 hari je, tapi tak rasa pun macam sekejapp. Serioussss. Sebab kan, kitaorang pegi 3 tempat dalam satu hari jew. Hoho. 
Memang bestt. First --> Jusco --> Tesco --> Mydin
Semua tuh dekat Melaka. Penat tapi berbaloiii. ;) 
Ayah aku rajin sangat bawak kami semua #cewahh. Yang Jusco tu, sebelah dia Tesco. Dekat je. Masuk dalam Jusco memang takde apa. Hehh -,-' 

Masuk Tescoo, memang ada macam-macam. Hee. Lagi bestt daripada Jusco. Haha.
Banyak kott, yang dijual di situ. Haha. Especially baju.
Aku dah lah, gila bajuu. Cantik belaka ott. Pehtu, dah puas shopping kat situ. Jalan lagi~
Terserempak pulak Mydin. Thenn, ayah aku tanya :

"Nak pegi mana nie? Mydin ke ____(sorry tak ingat)"
"Nak buat apa pegi Mydin yah?"
"Takde apa, nak jalan-2 ke kat situ?"

Dan aku pun hanya mendiamkan diri sahajeww. Macam mana la aku tak tanya, dah 2 tempat pegi. Banyak barang dah beli kan. Eh-eh, Mydin dorang besar lahhh. Haha, sorry tak penah jejak dekat situ sebelum nie k. Okayy, memang bestt dekat sana. Tak rasa sekejap pun tauu. Hihik. 
Gtg, byee You alss. Hee :)