GIVEAWAY I WANT BLOG MAKEOVER BY KEMETOT CHOMEL

 Contest Kak Una yang comel gila  macam blog dia jugak :)



Syarat-syarat penyertaan contest ini adalahhh :


1. Harus lah ade blog, lelaki dan perempuan di benarkan menyertainya.
2.follow blog una supaya senang korunk nak tahu update2 terbaru tentang contest ini.
3. sebarang link yang rosak & tak dapat di buka akan di REJECT serta merta yaa?
4. entry haruslah menarik & dapat memikat hati una . kalau boleh bodek-bodek pun takpe . Haha :D
5. anda yang join perlu lah click iklan2 churpchurp & nuffnang una dekat bahagian iklan tuh .*wajib (tapi kalau tak ikhlas jgn click eih) terima kasih :D
6.selepas update entry hantarkan direct link ke komen una.
7. GA ini akan tamat pada 31/12/2011


Hadiahnya :


FULL EDIT TEMPLATEMENGIKUT CITARASA KEPADA 5 ORANG PESERTA BERTUAH :)
MAAF HADIAH TAK LAH MENARIK. UNA HANYA MENGGUNAKAN TEMPLATE WASHED DENIM UNTUK EDIT BLOG KORUNK :)


CONTOH ENTRY KAK UNA :)


"I Want Blog Makeover By Kemetot Chomel....sebab saya rasa blog saya nampak buruk , saya nak cantik2 mcm orang lain jugak , erghh , i'm jelly you ! and kalau lah blog saya dah cuns melecuns gitu saya nak jadi kan blog saya nie blog yang berguna pada blogger lain :"


MY ENTRY :


I want Blog Makeover by Kemetot Chomel.... sebab blog saya memang teruk Dan itu tidak dinafikan. Saya nak blog macam Akak Una. Lawa <3. Saya nak blog saya nampak awesome gituu. Hihi. Saya nak orang tengok blog saya sampai nganga mulut diaorang. And saya jealous bila tengok blog orang lain cantik. Saya dah buat macam-macam untuk mencantikkan blog ini. Tapi hampehh -,-' 
Pleasee. Harap akak comel nie, pertimbangkan entry saya nie. :)
Kalau blog saya akak pilih... semestinye lah saya akan berterima kasih bebanyak banyak kepada akak. :))
Sekian.