3Amanah 2012




Hai. Assalamualaikum.
Huhh. Harini kita penat sangattt. Baru je balik daripada Sekolah Hebat saya. SMKBR. Hihi.
Senang cita kita susun semalam punya cita dengan harini punya cita. Okayy ?

SEMALAM
- Semalam (11.12.2011) Kita jumpa dengan DIA INI Hihi. Tak lama pun tapi happy gila jumpa dia.
Dekat mana kitaorang lepak, dekat taman jeww~ Hehe. Sebab, masing-masing ada hal :( 
Anywayy, iwillmissyoubabe ;)

HARI INI 
- Okayy, hari ini punya cita. Tadi kita pegi tengok class. Whoaa. Kita masuk kelas tuu. Haihh, serious mesti kita rasa diri kita kecil je. Hmm. Nasib baik ada kawan kita sorang nie. Cik Adilah oii. Haha.
Yang lain, kebanyakkannye yang still. Kita pegi dengan adik kita. Macam nie cita dia. Ingat nak tengok dengan Amy and Amira. Tapi, Amy tak boleh. Soo, tengah syok-syok online, Amira call. Dia ajak pegi sekali. So, aku okayy je lah. Dia suruh datang awal. Tapi aku datang lewat. Hehe. Mak dia dah bebel semua. 
Errr. Penat tau lari-lari. Aku dengan adik aku, panjat bukit yang agak tinggi jugak lah. Yang adik aku pulak, pakai jubah. Haha. Cantikk. 2-3 kali try naik, asyik jatuh je. Goodd (Y)
Lepas tu, tekedek-kedek lah kitaorang. Nak cepat. :)
Tak ramai pun yang datang. Then, Cina nak tau dia class apa. Aku pun buat Hi, please call me back. Habis credit sudah. Hehe. Dah bagitau semua, time for go home. Adik aku pulak nak beli air la apelah. Hmm, pegi jelah. Dia belanja aku. Hihi. 
Okayy, cukup-cukup. Anywayy, ME HAPPY. 

                                                                                         6:48PM