Title by it's story

A s s a l a m u a l a i k u m

Hi, semuaa. Fuyohh harini, tetibe rezeki depan mata aku. O.o Boleh online. Hihi. Haa, nak bagitau kat hangpa semua nie, I just back from school actually ;) Ado study groupp. Hee.
Bestt woo, rugi sapa tak dtang -,-' Yeahh, study with Zama, Adilah, Tasha, Syakira and Me! 
Hmm, just bukak buku math and science. Tpi science tak la belajar sngat. Wehehe.
K, aku balik nak dekat pukul 3 mcam tuh. You know why? I supposed to be at home early then that time. Nie semua pasai adik aku ar. Errr~ dah la kunci rumah tak tinggal, terpaksa lah aku pegi sch agama dia. Dengan cuaca yang tersangat-sangat redup k. Huhh --'

Hmm, tau tak semalam aku study hapa? Means, all of form 3. Haa, coi teka-2. Hihi, kami kan belajar star & galaxy :DD Bestt ott subjek tu. Haha. Ohh ya, aku ingat kan nak tukar background blog nie ah. Dah bosan mata memandang~ Wehwehweh -,-' Asyik pinky ajeww. 
Esok sch, isnin-selasa cuti kan? Yes! Cun. Hehe. 
Haihh, aku dah blank dah skunk nie. Tak tau nak tulis hape dah. Haiyaaa. 
K, bosan. Bnyak keja nk kena buat.

Spring04_large
Spring04_large

Boii, assalamualaikum ;)